فرم شماره 2 معرفی تجهیز جدید جهت درج در لبزنت (Labsnet) و شاعا
[ برگشت به فرم ]
- فرم شماره 2 معرفی تجهیز جدید جهت درج در لبزنت (Labsnet) و شاعا
1 عنوان تجهیز:
2 محل استقرار:
یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید:
آزمایشگاه مرکزی تهران
مجتمع خدمات آزمایشگاهی کرج
آزمایشگاه مرکزی دانشکده شیمی کرج
آزمایشگاه مرکزی دانشکده شیمی تهران
آزمایشگاه مرکزی دانشکده فیزیک کرج
آزمایشگاه مرکزی دانشکده فیزیک تهران
آزمایشگاه مرکزی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی کرج
آزمایشگاه مرکزی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تهران
آزمایشگاه مرکزی دانشکده فنی و مهندسی کرج
آزمایشگاه مرکزی دانشکده فنی و مهندسی تهران
آزمایشگاه مرکزی دانشکده علوم زیستی کرج
آزمایشگاه مرکزی دانشکده علوم زیستی تهران
آزمایشگاه مرکزی دانشکده علوم زمین کرج
آزمایشگاه مرکزی دانشکده علوم زمین تهران
آزمایشگاه مرکزی دانشکده علوم جغرافیایی کرج
آزمایشگاه مرکزی دانشکده علوم جغرافیایی تهران
آزمایشگاه مرکزی دانشکده هنر و معماری تهران
آزمایشگاه مرکزی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی کرج
آزمایشگاه مرکزی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی تهران
3 کارشناس:
یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید:
جناب آقای رضا فرج زاده
جناب آقای رضا منطقی
سرکار خانم مهندس سارا بهرامپور
سرکار خانم خدیجه اشجعی
سرکار خانم رقیه صادقی
سرکار خانم نکیسا حقیقی
سرکار خانم فاطمه جابری
جناب آقای مهدی جهانی
سرکار خانم مهندس مریم سردابی
جناب آقای مهندس جواد بختیاری
جناب آقای مهدی رسولی
جناب آقای دکتر مهدی خالقی پازجی
سرکار خانم اعظم احمدی
جناب آقای برزین صفرکوپایه
سرکار خانم فاطمه گلی اترآبادی
جناب آقای سید مهدی سیادتی
مهندس محمدرضا جواهری چالخشک
جناب آقای هیوا سلکی
جناب آقای محسن یعقوبی
جناب آقای پوریا لاری
4 تاریخ تحویل به دانشکده:

تاریخ شمسى:

5 تاریخ راه اندازی:

تاریخ شمسى:

6 عنوان آزمون:
7 تعرفه خدمات:
8 محدودیت های دستگاه:
9 نکات ایمنی لازم در رابطه با نمونه قابل اندازه گیری با این دستگاه:
10 تصویر دستگاه:
لطفا فایل تقاضا شده را به فرم پیوست کنید.
11 واحد/دقت اندازه گیری:
12 ارائه خدمات:
شرح خدمات. نحوه ارائه خدمات. هزینه (ریال).
. . .
. . .
. . .
13 زمان سرویس دهی:
زمان سرویس دهی-روز هفته. ساعت شروع. ساعت اتمام.
. . .
. . .
. . .
14 وسیله جانبی:
نام فارسی وسیله جانبی. نام انگلیسی وسیله جانبی. خدمات قابل ارائه.
. . .
. . .
. . .